МОЛОДША ГРУПА

Cніцарук Вікторія Миколаївна

Посада: вихователь

Життєве кредо: «Дорогу долає той, хто йде»

Бургела Тетяна Василівна

Посада: вихователь

Життєве кредо: «Створювати жвавий настрій дітей,пройнятий веселістю, працьовитістю і ласкою»

Лахтадир Вікторія Іванівна

 Посада: помічник вихователя

Напрям роботи:

Активація мовленнєвої діяльності та розвиток пізнавальної сфери вихованців за допомогою методики Мнемотехніки

Поради батькам у вихованні дітей

Як можна допомогти дитині добре поводитись?

  • Подавайте дітям приклад хорошої поведінки. Діти вчаться, наслідуючи поведінку дорослих. Ваша поведінка — приклад для наслідування.
  • Змінюйте оточення, а не дитину. Краще тримати цінні, крихкі та небезпечні предмети у недоступних для дітей місцях, аніж потім карати дітей за їхню природну цікавість.
  • Висловлюйте свої бажання позитивно. Кажіть дітям, чого Ви від них очікуєте, замість того, чого НЕ бажаєте.
  • Висувайте реальні вимоги. Запитуйте себе, чи відповідають Ваші вимоги віку дитини, ситуації, в якій вона опинилася. Ви маєте бути більш терпимими до маленьких та хворих дітей.
  • Не надавайте надто великого значення заохоченням і покаранням. В міру дорослішання дитини покарання і заохочення стають все менш результативними. Пояснюйте причину, яка впливає на Ваше рішення. Прагніть до компромісу у спілкуванні зі старшими дітьми, а з меншими — використовуйте тактику переключення уваги.
  • Обирайте виховання без побиття та крику. На початку це може здаватися результативним, однак незабаром виявиться: щоразу Ви змушені бити все з більшою силою, щоб досягти бажаного результату. Крик або постійні докори є також шкідливими та можуть призвести до тривалих проблем емоційного характеру. Покарання не допомагають дитині виробити навички самоконтролю і поваги до інших.
  • «Діти святі й чисті. Не можна робити їх іграшкою свого настрою». А. Чехов

Поради батькам, як запобігти травмуванню дитини.
— Дбайте про безпеку дитини, не залишайте її без нагляду надовго.
— Ізолюйте від дитини небезпечні предмети – ліки, засоби побутової хімії,
голки, цвяхи, леза. Також стежте аби дитина не змогла травмуватися
через необережне поводження з побутовими приладами – розетками,
електропроводами тощо.
— Виховуйте у дитини навички безпечної поведінки, зокрема:
не пустувати з вогнем, сірниками;
не гратися на балконах, на підвіконнях тощо.
— Навчайте дитину поводитися чемно в місцях великого скупчення людей
(не штовхатися, не бігати тощо).
— Відвідуючи з дитиною ігрові та спортивні майданчики, оглядайте їх, щоб
завчасно виявити можливі небезпечні предмети та визначити, чи
закріплене обладнання.
— Спонукайте дитину поводитись обережно під час лазіння по деревах,
драбинах, щоб уникнути падіння з висоти.
— Забороняйте дитині ходити поблизу місць, де відбуваються будівельні та
ремонтні роботи.
— Привчайте дитину ходити взимку поодаль від будівель, щоб уникнути
травмування від падіння бурульок, криги тощо.
— Навчайте дитину правил дорожнього руху і будьте зразком їх виконання.
— Не залишайте дитину без нагляду поблизу доріг з інтенсивним рухом.
— Наглядайте за дитиною, коли вона їздить на велосипеді, самокаті,
роликах тощо.
— Тримайте дитину за руку під час перетину дороги з інтенсивним рухом та
навчайте її орієнтуватися за дорожніми знаками, світлофором, сигналами
регулювальника.

Безпека дитини.
Діти виявляють значний інтерес до предметів, що їх оточують, зокрема до
електроприладів, аудіо-та відеотехніки, вибухонебезпечних предметів. Аби
дитина не травмувалася вдома, батькам слід провести цілий комплекс
заходів, що сприятиме безпечному її перебуванню в усіх помешканнях – у
кухні, ванній та спальній кімнатах, залі тощо.
Дитина дошкільного віку має повсякчас перебувати під наглядом когось із
дорослих – батьків, бабусі чи дідуся, вихователя, няні. Тож не залишайте
дитину вдома саму на тривалий час. Розмовляйте з нею, пояснюйте, які з
навколишніх предметів можуть призвести до травмування чи становити
загрозу для здоров’я. Привчайте дитину грати лише в безпечні ігри.
— Поясніть дитині, чому їй не слід самостійно користуватися такими
побутовими приладами, як газова плита, духова піч, електроприлади;
брати до рук голки,ножиці тощо.
— Зауважте дитині, що відкриваючи воду у ванній чи кухні, ліпше
спочатку відкручувати кран з холодною водою, потім – з гарячою.
Гарячу воду слід додавати поступово, щоб не обпектися.
— Наголосіть, що торкатися мокрими чи вологими руками до увімкнених
електроприладів – пральної машини, чайника, фена тощо – не можна.
Адже вода – хороший провідник електричного струму, тому,
доторкнувшись до приладу, можна отримати удар струмом. На екрані
увімкненого телевізора або комп’ютера може зібратися статичний
електричний заряд і тоді також може вдарити струмом.
— Зачиняйте всі вікна й двері на балкон, за необхідності залиште
відчиненими лише квартирки або фрамуги.
— Прибирайте з плити каструлі й чайники з гарячою водою – перекинувши
їх, дитина може обпектися.
— Перевіряйте доступність розміщення іграшок. Вони не повинні лежати
на висоті, що перевищує зріст дитини. Оскільки, намагаючись дістати
іграшку, скажімо, з високої шафи, дитина може впасти й травмуватися.
— Вимикайте усі потенційно небезпечні для дитини електроприлади й за
можливості ізолюйте їх від дитини.
— Сховайте подалі від дитини сірники, легкозаймисті предмети й ті, що
легко б’ються.
— Зберігайте в недоступних дитині місцях ріжучо-колючі предмети,
харчові кислоти, лікарські препарати, спиртні напої, сигарети, засоби
побутової хімії, косметику, парфумерію тощо.